Tema: Re: Parduodami šuniukai mopsai 1 mėnesio
Autorius: lllll
Data: 2012-02-07 10:30:02
Na, jei taip žiūrint, jei žmogus nežada veisti, atspausdint padirbtus
dokumentus, manau, nėra mirtinai sudėtinga :) jei dar koks nenusimanantis,
ką ten žinos, tikri ar netikri... :) galima ir pačiam sukurti,
neegzistuojantį klubą :)

lllll

"Daiva D."  wrote in message news:jgp736$ru5$1@trimpas.omnitel.net...

O tai kiek jūsų nuomone turėtų kainuoti tie padirbti dokumentai? Sudėjus
kiekvieno reikiamo popierėlio padirbimo kainą turėtų susidaryti kosminė
suma, ir labai abejoju, kad kiekviena grandis sutiktų parsiduoti.
Na nebent tas menamas pirkėjas pats turi vadą ir prideda šuniukus prie tos
vados. Bet jis juk turėjo per tris dienas pranešti klubui apie vados gimimą,
reiškia, pranešė, kad gimė trys šuniukai, o čia staiga atsirado daugiau?
Vėlgi, nebent jo vada pasimirė, ir jis tuos pirktus pateiks kaip savus. Bet
labai rizikinga taip daryti, nes dabar LKD mėgsta "random" principu daryti
DNR tyrimus, ir jau buvo ne vienas veisėjas, kuris šitaip sudegė ir tapo
buvusiu veisėju.
Daug metų girdžiu, kad įmanoma padirbti dokumentus, bet kiek siūlau įrodyti
ir padirbti, dar nei vienas neįrodė :)) Gal jūs pabandysit? "Nupirkit"
dokumentus tiems šuniukams, gi poniai Stasei labai apsimokės, a?