Tema: Re: Humaniskieji danai
Autorius: Ruta
Data: 2011-06-07 09:02:00
Taip, tamsta užsispyrusi bandai kalbėti TIK apie šuniukus Danijos
pasienyje, tačiau remi savo baisėjimąsi bendriniais teiginiais kaip kad
(cituoju): "man jis nepriimtinas todel, kad gyvunai nera negyvas daiktas
kuri galima tiesiog sunaikint.", "Faktas, nuzude tuos kurie galejo
gyvent, nuzude del susigalvotu taisykliu. Zmogus savo role atliko -
suvaidino Dieva." Mano manymu, tokie pasisakymai galioja tiek šuniukui,
tiek kiaulei, vilkui ar drambliui. Nematau skirtumo.

Skirtumas pradeda darytis, kai pradedi _konkrečiai_ nagrinėti, kas,
kodėl, ir dėl kokių priežasčių. Bet, vėl cituoju: "Pasikartosiu,
nedomina kodel, kas, kaip uz ka, del ko nuzude."

Nu gerai, man atrodo, viskas, ką buvo galima pasakyti apie šį atvejį,
jau pasakyta. EOD :)