Tema: Re: Humaniskieji danai
Autorius: trickyvic
Data: 2011-06-03 01:58:12
Na kaip ten bebutu, gyvuna tu isnaudoji ( ne visai tinkamas apibrezimas,
bet tiek to) tiek ji valgydamas ar nevalgydamas.
O jei ne vegataras, tai tada tylek :) nes tavo hipiskas humanizmas ne
vietoje ir nelaiku, rimtai zinok pajebat, o gal net ir geriau, kad
uzmigde nes neaisku kiek dar ten tie suniukai butu keliave.
Man tai labai juokinga humanistu klausytis, cia kaip tos mergiotes kur
eme ir arkliams viesbuteli atidare, supirko is skerdyklos visus
triperius kiek galejo susivare i viena aptvara ir ziuri kas dedasi, va
herojai gyvunui pagelbejo... tu supranti apie ka as.