Tema: Re: Humaniskieji danai
Autorius: Vinetu
Data: 2011-06-06 11:06:24
Zudymu bandoma uzkirsti kelia tam tikroms praktikoms? Vel suksim ta pati
rata? Jau apie tai kalbejom. Yra budu tom praktikoms ir kitaip kelia
uzkirst. Minejau kaip.
Istatymai isvis nieko nenagrineja. Keliu savaiciu suniukai nuteisiami myriop
be teismo, o tikrieji kaltininkai paleidziami skiriant simboline bauda.
Ko cia gavejas turetu varpais skambint? Koks jo interesas? "Prekes" negavo,
pinigu nesumokejo, tiek ziniu.
Taisykle apie istatymu zinojima ar ne galima taikyti zmonems, ne suniukams
kurie tiesiog buvo sunaikinti kaip nelegalus snapso butelis ar blokas
cigareciu. Gyvybe siuo atveju niekam nieko nereiske.
O tu video paziurek, ne nuotraukas. Matosi kaip muitininkai (?)
snekuciuojasi, juokauja. Girdisi vienu metu ir vezejos (?) juokas. Bet tu
idemiai paziurek, o tai vel vietoje asfalto bagazine pamatysi :) O vietoje
vieno zodzio - "kaltinima visai tautai" :)