Tema: Re: Humaniskieji danai
Autorius: Vinetu
Data: 2011-06-03 13:05:52

> Deja, neveiksnūs. Arba per brangūs.

Idomiai, vagi sodint uz grotu nera brangu, gyvunu kontrabandininka brangu.
Nebeileisti tokio kontrabandininko i sali irgi brangu?
Baudu didinimas neveiksmingas, nes...?

> Bet šiaip jau visgi, jei statai žmones ir gyvūnus visiškai į vieną
> lygmenį, tai būk nuoseklus ir pradžiai jų nevalgyk bei nedėvėk nieko iš
> odų; tada pradėk spręsti moralinę problemą, ar su tokiu požiūriu
> suderinamas ir pieno gėrimas (nes juk atimi iš veršelio) ir kiaušinių
> valgymas. Be to, nemušk uodų ir musių ir pan. Aš tokiam požiūriui
> nepritariu, bet gerbiu, nes tai nuoseklus sprendimas. O šūkaliojimas, kad
> "išgamos žudo šuniukus" ir atsidarius šaldytuvą valgyti dešrą mano akimis
> yra tik poza.

Jau sakiau, odu nedeviu, nepatinka man jos. Nezinau ar deveciau jei patiktu.
Apie piena ir verselius tamsta pasaket netiesa, pasidomekit.
Del viso kitko puolate i krastutinumus. Niekaip neizvelgiu paraleliu tarp
zudymo maistui ir bereikalingo zudymo.