Tema: Re: Humaniskieji danai
Autorius: Ruta
Data: 2011-06-06 14:43:03
Aš manau, kad gali būti pareigybinė instrukcija pagal numatytas
procedūras likviduoti konrabandinius gyvūnus. Taip pat aš manau, kad toj
instrukcijoj numatytos procedūros, ką ir kaip daryti su gyvūnais.
Pažeidėjų sielos ramybės apsauga greičiausiai ten neminima. Pagal
nutylėjimą jie yra veiksnūs piliečiai, kurie galėjo daryti ką nori, kol
jų veiksmai nėra traktuojami kaip pasipriešinimas pareigūno
reikalavimui. Kad pareigūnai REIKALAVO, jog jie visi ten žiūrėtų -
atleisk, netikiu.

O jeigu jau kalbėt apie šuniukų gerovę, tai jiems giliai vienodai, buvo
besibaisinčių žiūrovų, ar ne.