Tema: Re: Humaniskieji danai
Autorius: Ruta
Data: 2011-06-03 12:54:00
Am 03.06.2011 10:39, schrieb Vinetu:
> tenka kartotis:
> zodziu jei nenudvese kelyje, tuom pasirupins muitineje. kitokio budo kovoti
> su nelegaliu gyvunu gabenimu nera?

Deja, neveiksnūs. Arba per brangūs.

> O kodel su nelegaliais emigrantais taip cackinamasi? Uzmigdytu vietoje ir
> viskas, kiek izgelbetu tu kurie kubile plaukdami taip ir nepasiekia Europos
> krantu.

Tu garsiai čia taip nešūkauk, yra tokių, kurie visiškai būtų už tavo
pasiūlymą.

Bet šiaip jau visgi, jei statai žmones ir gyvūnus visiškai į vieną
lygmenį, tai būk nuoseklus ir pradžiai jų nevalgyk bei nedėvėk nieko iš
odų; tada pradėk spręsti moralinę problemą, ar su tokiu požiūriu
suderinamas ir pieno gėrimas (nes juk atimi iš veršelio) ir kiaušinių
valgymas. Be to, nemušk uodų ir musių ir pan. Aš tokiam požiūriui
nepritariu, bet gerbiu, nes tai nuoseklus sprendimas. O šūkaliojimas,
kad "išgamos žudo šuniukus" ir atsidarius šaldytuvą valgyti dešrą mano
akimis yra tik poza.

> Reikia konkreciu pasiulymu? prasom:
> 1. Nelegaliems vezejus bausti draudziant ivaziuot i sali N metu.
> 2. Didint baudas, kad sitoks vezimas tiesiog neapsimoketu.
> 3. Sodint pazeidejus uz grotu.

Visi tavo siūlymai praktiškai, kaip jau minėjau, arba neduoda norimų
rezultatų, arba tam nėra pakankamai lėšų. Aiškinti smulkiau čia dabar
neturiu laiko (ir, prisipažinsiu, nelabai ir noro), bet siūlau pamąstyt
temomis "lengvi pinigai", "ubago skola" ir kiek kainuoja kalėjimų
išlaikymas :)