Tema: Re: Humaniskieji danai
Autorius: Ruta
Data: 2011-06-06 10:23:58
Pvz.,žmonių apsauga. Arba - kaip keistai tai beskambėtų - gyvūnų
apsauga. Žinoma, ne tų konkrečiai, bet stengiantis užkirsti kelią tam
tikroms praktikoms.

Tik reikia nepamiršti, kad įstatymai nenagrinėja kiekvieno konkretaus
atvejo visada iš naujo, ir visada bus atvejų, kai jei pasirodys esą šiuo
atveju "per griežti" ar "neteisingi". Lygiai taip pat nereikia pamiršti
nuo senų senovės galiojančios taisyklės, kad "įstatymų nežinojimas
neatleidžia nuo jų laikymosi" - tikriausiai nesunku suvokti kodėl taip yra.

Grįžtant prie konkretaus atvejo man po šiai dienai keista, kodėl visais
varpais apie baisius muitininkus per žiniasklaidą neskambina gavėjas.

Aaa, ir dar, jeigu jau taip nori konkrečiai išgirsti. Žinoma gaila man
tų šuniukų. O ir žurnalistai gerai padirbėję, už širdies griebiančių
straipsnių prirašytą (pvz., vien ko verta antraštė po nuotrauka
"mmigdydami šuniukus muitininkai buvo geros nuotaikos ir juokėsi (ar
taip panašiai)" - o nuotraukoje - ne muitininkai, o tik keli šuniukai
pievutėje.

Bet man lygiai taip pat gaila ir vištų dedeklių Vievio paukštyne...
Kaip manai, būtina jas taip laikyti?