Tema: Re: Humaniskieji danai
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-06-03 19:51:21
Sep idomus leitmotyvas viso to feisbukiuko- "kaip jie galejo tai padaryti
taip saltakraujiskai". Nu laba diena - taigi tai ju darbas. Nemalonus -
taip. Bet kokios nafig emocijos? Tai dabar patalogoanatomas kiekviena
nabastika tures apverkt? Ar man pries koki kalakuta paskerdziant kaime
raudotojas surinkt, nes kitaip ash labai jau saltakraujiskai juos nukertu?
Saltakraujiskai - taip. Man tai patinka? Ne.

"Daiva D."  wrote in message news:isb23p$d05$1@trimpas.omnitel.net...

"Ruta" <rutapeter@online.de> wrote in message

> Ne "nieko tokio", o ne "siaubas ir pasaulio pabaiga", suteikianti teisę
> apšaukti visą tautą (šiuo atveju danus) išgamomis. Juo labiau, kad -
> išskyrus delfio straipsnelį - tai taip ir neaišku, formalūs tie
> kriterijai, ar ne...

kas įdomiausia, yra danų, galvojančių, kad visa šita istorija - gryniausia
apgaulė.
http://www.facebook.com/#!/permalink.php?story_fbid=188811384503071&id=100000427158177
(nežinau ar nesiregistravusiems fb įmanoma perskaityti)