Tema: Re: Humaniskieji danai
Autorius: Ruta
Data: 2011-06-06 12:22:36
Valandų neskaičiavau, bet praleidus nemažai laiko su (tiesa, ne Danijos,
o Vokietijos) pasienio pareigūnais - darbas toks. Ir pati prisižiūrėjus
įvairiausių dalykų - nuo komiškų situacijų, iki tokių, kur gėda - ir net
labai - dėl lietuvių. Už tai ir sakau, kad labai galiu įsivaizduoti, kad
ten viskas buvo truputį - ar net labai ne taip, kaip pasakojama ir kad
labai įdomu būtų išklausyti kitos pusės.

O jeigu jau nieko tamsta konkrečiai nepavadinai, tai atsiprašau, nes
būtent taip aš supratau. Nes dabar tai man jau visai nebeaišku, kas gi
tie IŠGAMOS? Ne danai, ne muitininkai, ne pasienio pareigūnai... Bet
šiaip tai, mano manymu, ne aš taip vadinamą "pliurpologiją" pradėjau. Nu
nesvarbu, EOD.