Tema: Re: Humaniskieji danai
Autorius: Ruta
Data: 2011-06-03 18:39:15
Am 03.06.2011 17:14, schrieb Donatas:
> Kriterijai yra istoriškai susiklostę, mums europiečiams nesuprantama
> (bent jau daugumai) kaip galima šunis naudoti maistui.
>
> Man yra nesuprantama kaip dėl formalių dalykų galima nugalabyti
> šuniukus, kitiems tai nieko tokio, negi dėl to ginčysimės ?

Ne "nieko tokio", o ne "siaubas ir pasaulio pabaiga", suteikianti teisę
apšaukti visą tautą (šiuo atveju danus) išgamomis. Juo labiau, kad -
išskyrus delfio straipsnelį - tai taip ir neaišku, formalūs tie
kriterijai, ar ne...

> Aplamai šitas o.fauna newsgrupas labai piktas, turbūt per daug nariai
> savo gyvūnus myli, o žmonėms lieka tik pagieža.

Šiuo konkrečiu atveju tai Vinetu uždavė tokį toną... Bet, deja, mano
asmeninė patirtis mane moko, kad tavo paminėtas fenomenas pakankamai
dažnas tarp gyvūnų "mylėtojų" (atleiskit, gerbiamieji, bet man jie tokiu
atveju būtent tik kabutėse).