Tema: Re: Humaniskieji danai
Autorius: Vinetu
Data: 2011-06-06 13:17:49
Pardon... ka reiskia "zuties rezultatato priezastis ir atsakomybe" ?
Neikertu tokiu formuluociu.
Bandau speti, kad turejot galvoje nuzudymo priezasti ir kas tuos kas uz tai
atsakingas.
Priezasties neisivaizduoju. Tegu net jie butu buve vezami 3 savaiciu,
visiskai be dokumentu, o vezejai tebunie patys pavojingiausi nusikalteliai
pasaulyje.... kur cia priezastis zudyti?
Atsakomybe del zudyniu? Atsakingas tas kas suleido nuodus ir jo nepateisina
nei jo darbo instrukcijos nei istatymai.
Kitaip galim sakyt, kad ir zydu genocido nebuvo, fasistai tiesiog vykde savo
fiurerio instrukcijas, jie nekalti, toks darbas ir t.t.
O Medininku tragedija, tas zudikas kuris sedi gal irgi nekaltas? Jis gi irgi
tik vykde isakyma, toks jo darbas.
Ai, na jo cia tik sunyciai, ju gyvybes nieko vertos. Zmogus nusprende kad jo
gyvybe vertesne ir nutraukti zmogiska gyvybe yra sunkus nusikaltimas, o
nuzudyt gyvuna pareiga.