Tema: Re: Humaniskieji danai
Autorius: Donatas
Data: 2011-06-03 18:14:01
Kriterijai yra istoriškai susiklostę, mums europiečiams nesuprantama
(bent jau daugumai) kaip galima šunis naudoti maistui.

Man yra nesuprantama kaip dėl formalių dalykų galima nugalabyti
šuniukus, kitiems tai nieko tokio, negi dėl to ginčysimės ?
Aplamai šitas o.fauna newsgrupas labai piktas, turbūt per daug nariai
savo gyvūnus myli, o žmonėms lieka tik pagieža.