Tema: Re: Kur rast normalu judesio davikli?
Autorius: Marius Mills
Data: 2016-01-07 22:09:40
Informacijos papildymas.
Iki -18 vis dar veikia puikiai. Kol kas... laikas parodys.
Pasiskaičiau čia visokių atsiliepimų apie išsijungimų laiką. Tai pas šį
judesio daviklį nustatytas laikas pradedamas skaičiuoti nuo paskutinio
užfiksuoto judėjimo. Pvz.: jeigu veikimo laikas nustatytas 1 min, o jūs
kieme sukiojaties 5 min, tai šviesa užges po 1 min nuo jūsų pasišalinimo.
Šiam momentui tiek.