Tema: Re: Kur rast normalu judesio davikli?
Autorius: Audrius K.
Data: 2015-12-31 00:46:11
On 2015-12-31 00:26, Signalizacija wrote:
> Klausimas apie judesio davikli buvo.

Kazka maisai. Klausimas buvo ne apie kazkoki mistini "judesio davikli",
o apie sviestuva valdanti jutikli, kuris nakti ijungia sviestuva nuo
judesio, ir sviecia tol, kol kazkas vaiksto.

  kam kisi sviesos valdymo sistema.

Ponas, jus nezinote, kas yra sviesos valdymo sistemos. As pasiulaiu tai,
apie ka ir buvo klausiama - tai yra jutikli sviestuvo valdymui. Normalu
dabartini jutikli, kuris valdo svietuva taip, kad dziugintu vartotoja.

Audrius K.