Tema: Re: Kur rast normalu judesio davikli?
Autorius: nerami_bite <nerami_bite<noSpam>@freemail.lt>
Data: 2015-12-29 16:22:43
Jei LED prozekas pirktas Ermitaze (kaip kad mano), tai didele tikimybe, kad
pradeda stipt sroves stabilizatorius. Pas mane ~1 metu begyje 2 is 2
numire. Simptomai pries mirti panasus. Tik pirmas apsivoze per ziemos
salcius, o kitas kiek veliau - vasaros nakti.
Senuku LED prozekai kol kas laiko.
Is kinu parsisiusti sroves stabilizatoriai ir LED - irgi laiko (imontuoti i
kelis sviestuvus, kur defaultu buvo taupios).