Tema: Re: Kur rast normalu judesio davikli?
Autorius: Audrius K.
Data: 2015-12-31 10:18:10
On 2015-12-31 10:04, Signalizacija wrote:
> Price:     £47.31 & FREE Delivery in the UK
> nu normaliai uz judesio davikliuka?

Radai didziausia kaina? MOLODIEC.  O as matau kruva po 39Eu, ir
siuntimas vokietijoje apie 6 Eu.   Nuejus i vietini shopa (nes ir
pardavineja tie shopai), nusipirksi be siuntimo kainos.

Ir jei nemoki pirkti, isduosiu paslapti: dauguma tu, kurie siuncia tik
vokietijoje, paprasius atsiuncia ir i lietuva. O jei pirksi ne viena
(pvz viso namo apsvietimui), tai ir siuntimo kaina bus juokinga -  ir
nereiks vietiniam lietuviskam spekuliantui dvigubai permoketi (nors gali
pasitaikyti, kad pas mus rasi ir dar pigiau. Bet tingiu uz pona darba
dirbti).

O jei 39Eu ponui per daug, tai uz kiek noretum? Uz 4 Eu? Po tiek turetum
gauti kinieti, kuri reiks keisti po metu. Per desimt metu 40Eu, plius
darbu kaina. Nors ponui gal patinka, kam nors pastatei kinieti, ir turi
sau garantuota uzdarbi keisti kas 1 metus. Ne viena toki signalizaciju
statytoja esu sutikes, kuris deda pigiausia rinkoje randama akuma
centralei (toki, kuris dusta po metu - pats ne karta ir ne du maciau,
kai duso ne daugiau metu isgyvene pas tuos klijentus akumai) Kai
bekeiciant toki akuma paklausiau - nafig tu ta sh..da dedi, kai normalus
kainuoja tik 30% daugiau, gavau atsakyma: jei idesiu normalu, tai is ko
as gyvensiu - juk keisti nereikes kokius 5 metus...

Audrius K.