Tema: Re: Kur rast normalu judesio davikli?
Autorius: Audrius K.
Data: 2015-12-30 13:17:03
On 2015-12-30 12:27, Sail wrote:
> Nupirkau galu gale steineli ir brennenstuhl'i, gal nepatingesiu isardyt ir
> paveizet kas ten viduj.

O kaip ivertinsi PIR pacio jutiklio kaina (juk vienas gali butu
veikiantis metus, po to prarandantis savybes, kitas - 15 metu) ?? Kaip
ivertinsi procesoriaus viduje esancio softo kaina? Vienam - gal kelios
eilutes, o kitam normali programa, turinti korekcijas nuo isores
temperaturos, sudetinga valdymo logika (kad nebutu nesamoniu), kokybiska
brangu plastika (neturinti kenksmingu medziagu ir atsparu UV), ir t.t.
??  Juk kininskas gali buti to paties steinlei kopija, taciau su pigia
pir kopija, ir net su tuo paciu procesoriumi beveik be programos...

Audrius K.