Tema: Re: Kur rast normalu judesio davikli?
Autorius: Sail
Data: 2015-12-30 12:36:07
Su tom kokybiskom prekem irgi is dalies taip, is dalies ne.

Kartais is tikruju is karto perki normalu daikta ir pamirsti problema, pvz
jei boileri imi Drazice.

Bet kartais kaina buna tiesiai sviesiai naebalovo, ir tiek moket tai jausmas
kad tave uz durneli laiko. Tada moket nesinori.

Kazkada kontoroj uz kazkoki supersta interfeisa tarp programu paprase 6
stuku litu ir abonentinio mokescio iki gyvenimo pabaigos. O as zinau kad ten
normaliam programeriui dvi valandos darbo ir tai krapstant nosi.

Tai is principo (nors ne programeris esu) prisedau, prasikrusau gal tris ar
keturias dienas ir parasiau pats. Ir iki siol veikia, ir abonentinio
mokescio nera. Is principo, ne del pinigu. Man nuo to darbo 0 uzdarbio, tik
kazkiek ziniu prisidejo, kas irgi puiku.
Kartais, kai daug praso, malonu kai gali pasakyti "aciu nereikia".

"azartas" <azartas@gmail.com> wrote in message news:op.yaf775qza9rtzn@vm1...
Iš dalies taip, iš dalies ne. Huyndai ir Mersedes abu automobiliai, bet
kainos skiriasi irgi ne keliais procentais.
Esmė, kaip jau rašė, suteikiamoje vertėje. Jei nori sekso, tai perki kiną
ir su juo santykiauji. Jei vertini savo laiką, tada perki kokybišką daiktą
ir naudojies. Jei prie kino kainos pridedam laiko kainą (laikas=pinigai),
paaiškėja, kad laimi kokybė.
Tik nelaba lengva tai suprasti ir įsisavinti, aš pats gan sunkiai
išsigydžiau šitą ligą. Gaišti laiką ieškodamas pigaus varianto, nusiperki
šūdą, kankiniesi, kol naudojies, tada jis sugenda, išmeti ir galų gale vis
tiek prisiverti ieškoti kokybiško daikto už normalią kainą. Tad dabar
atmetu visą tą nesąmoningą veiksmų grandinę ir išsyk perku kokybišką. O
likusį laiką investuoju į save ir savo žinias, kad turėčiau už ką pirkti
kokybiškus daiktus.

Taip pat turiu porą Stainel lempų, neatmenamais laikais pirktų, viskas
veikia taip kaip reikia po šiai dienai.
O kai perskaitau šitą senukų lozungą ´VAGNER SDH ženklu žymimos
kokybiškos, savo srities profesionalams  skirtos prekės