Tema: Re: Kur rast normalu judesio davikli?
Autorius: Audrius K.
Data: 2015-12-30 11:17:40
On 2015-12-30 09:44, budulis vulgaris wrote:

> Aš įtariu, kad ten pas tave kita problema. Pas tave jautrumas
> apšviestumui padarytas toks, kad uždegus kiemą apšviečiančias lempas,
> jutikliui jau pasidaro per šviesu, kad jis suveikinėtų nuo judesio.

Tai gal steinelis ivertina, kad lempa jau ijungta, ir nebereaguoja i
sviesa (ta prasme reaguoja i judesi ir esant dideliam apsviestumui, nes
zino, kad yra naktis, o apsviestumas - nuo lempos), o tik i judesi ir
pratesineja laika, o kinietis - ne ? Kinietyje tai isspresta
elemantariai - ijungti nuo judesio tik tada, kai tamsu. Jei sviecia pats
- tai jau diena, ir daugiau ijungti nebereikia :-))  Kazkaip labai
panasu i kiniska logika :-)))
Audrius K.

  Tu