Tema: Re: Kur rast normalu judesio davikli?
Autorius: Sail
Data: 2015-12-29 12:26:41
Tu tikrai zinai, kad ten jie kalibruojami sildant / saldant?

Kiek iki siol susiduriau su buitine temperaturine technika, buitiniam
lygmeny niekur nemaciau kalibruojamu daiktu.

Yra ir specializuotos mikruskes judesio davikliams:
https://learn.adafruit.com/system/assets/assets/000/010/133/original/BISS0001.pdf

Niekaip neina patiket kad ten toookios brangios technologijos.
Singalizacijos davikliai gerokai pigesni, o veikia nepalyginamai geriau.