Tema: Re: Kur rast normalu judesio davikli?
Autorius: Velnias
Data: 2015-12-29 12:57:08
Kad tų Vagnerių kokybė tokia "kaip pasiseks". Bet toks asmeninis
pastebėjimas iš 5 vnt naudojimo - jei per pirmus metus nesugenda, tai paskui
veikia dar pakankamai pagal savo kainą.

"Marius Mills"  wrote in message news:n5tnct$m60$1@trimpas.omnitel.net...

neseniai pirkau iš senių su -30%:
https://www.senukai.lt/p/daviklis-st700c-360-1200-w-vagner-sdh/34yj
iki -8 C veikia be problemų. Kaip ten toliau bus, nežinau. Kas patiko
tai, kad galima su trečiu sukiokliu nustatyti, jog dieną neveiktų ir tik
prie tam tikro apšviestumo pradėtų veikti. Visiškai užsukus nakties
padėtyje veikia, kai dar biškį šviesos yra. Bet dieną tikrai neveikia.
Oficialiai skirtas vidaus vartojimui. IP54. Aš naudoju lauke.