Tema: Re: Kur rast normalu judesio davikli?
Autorius: azartas
Data: 2015-12-30 10:51:46
Iš dalies taip, iš dalies ne. Huyndai ir Mersedes abu automobiliai, bet
kainos skiriasi irgi ne keliais procentais.
Esmė, kaip jau rašė, suteikiamoje vertėje. Jei nori sekso, tai perki kiną
ir su juo santykiauji. Jei vertini savo laiką, tada perki kokybišką daiktą
ir naudojies. Jei prie kino kainos pridedam laiko kainą (laikas=pinigai),
paaiškėja, kad laimi kokybė.
Tik nelaba lengva tai suprasti ir įsisavinti, aš pats gan sunkiai
išsigydžiau šitą ligą. Gaišti laiką ieškodamas pigaus varianto, nusiperki
šūdą, kankiniesi, kol naudojies, tada jis sugenda, išmeti ir galų gale vis
tiek prisiverti ieškoti kokybiško daikto už normalią kainą. Tad dabar
atmetu visą tą nesąmoningą veiksmų grandinę ir išsyk perku kokybišką. O
likusį laiką investuoju į save ir savo žinias, kad turėčiau už ką pirkti
kokybiškus daiktus.

Taip pat turiu porą Stainel lempų, neatmenamais laikais pirktų, viskas
veikia taip kaip reikia po šiai dienai.
O kai perskaitau šitą senukų lozungą “VAGNER SDH ženklu žymimos
kokybiškos, savo srities profesionalams  skirtos prekės”, tai mane
isteriškas juokas suima :)