Tema: Re: Kur rast normalu judesio davikli?
Autorius: Signalizacija
Data: 2015-12-31 10:13:31
Nu vat nueik i senukus ir suprasi kodel niekas negamina. Pilna proziku
su davikliais po 10EUR. ir dar kazkiek dirba. nu isijungs lysna kartą,
kas nuo to blogo atsitiks, jei ten lemputė 10W
O kas nori tipo kroootai, statosi visa sistema su automatika ir tiek.
Finale rezutatas tas pats, isijungia lempute kai pro sali eina kaimynu
katinas :)