Tema: Re: Re:Kur rast normalu judesio davikli?
Autorius: Sail
Data: 2015-12-29 12:01:28
Nu tai jo, wireless access pointas irgi tiek kainuoja.

Acess pointe sukasi linuxas, yra atskiras impulsinis maitblokis ir siaip
visokios periferijos.

Judesio daviklyje NIXUJA beveik nera, nei maitblokio normalaus, nei proco.
Tai elementari fignia su keliom analoginem mikruskem.

O kaina tokia pat.

Idomu kame priezastys?