Tema: Re: Kur rast normalu judesio davikli?
Autorius: bzik
Data: 2015-12-30 10:59:34
Steinel  davikliai greta lempos, juos gerokai apšviečia, tačiau jie
normaliai reaguoja į judesį. Spėju yra relėmis valdomas algoritmas, kad
ignoruot apšviestumą, jei suveikinėja judesys. O judesio daviklį aktyvuot
tik kai sumažėja apšviestumas.

"budulis vulgaris"  wrote in message

2015-12-30 09:21, kardanas rašė:
> Dar kitaiski uzpisa kad laiko nepratesineja. Pvz nustatyta 3min,
>   tai kinietiskas po 3min. butinai uzges nors ir vaikstai kieme.
>   Man tas labai uzpisdavo valant sniega.

Aš įtariu, kad ten pas tave kita problema. Pas tave jautrumas
apšviestumui padarytas toks, kad uždegus kiemą apšviečiančias lempas,
jutikliui jau pasidaro per šviesu, kad jis suveikinėtų nuo judesio. Tu
kažką suorganizuok, kad lempos taip stipriai to jutiklio neapšviestų
arba jutiklio jautrumą šviesai pamažink.