Tema: Re: Magnetiniai varikliai-ka manot?
Autorius: Rusla
Data: 2009-04-06 09:00:20
Man tai atrodo kad cia ne tau siulo ta devaisa, o tu bandai patyliukais ji
cia prastumti - gal kas susidomes.
Kas del "zemes ant drambliu" ir pan. - jei tas auksarankis ka israstu -
senai uzpatentuotu ir bapkes gautu is investuotoju visai kitokius, nei
bandydamas tau prastumti dezute, kurios negalima atidaryti