Tema: Re: Magnetiniai varikliai-ka manot?
Autorius: Algimantas
Data: 2009-04-02 13:33:45
Atsiprašau, jei ką įžeidžiau.
O dėl klausimo, tai sakau - pirk, ir pirk nieko neklausdamas ir
neklausydamas. Viskas bus gerai, ten visiškai patikima technika, ypač jei
paremta kvantine mechanika ir vakuumo fizika. Jei pardavėjo pavardė
Hogbenas - ir aš atlėksiu nusipirkt.

"Gintas" <netikras@adresas.lt> parašė naujienų
pranešime:gr0khi$6qi$1@trimpas.omnitel.net...