Tema: Re: Magnetiniai varikliai-ka manot?
Autorius: Gintas
Data: 2009-04-02 14:35:05
na ir valio-tegu lochatronas. Uztat zmogelis ir klausia-kas mane itikintu, kad veikia? Todel as cia viesai ir paklausiau-kokiu salygu ispildymas itikintu?  Sudetingas klausimas? Paprasciau saukt-lochotronas! Vien kartoji-taip buti negali ir tiek :))))) SALYGAS SAKYK-neispildo, vadinasi lochatronas, ispildo-barstai galva palenais ir isgirdes kita ideja vel sauki-Lochotronas ! Akivaizdu!