Tema: Re: Magnetiniai varikliai-ka manot?
Autorius: Gintas
Data: 2009-04-02 14:02:58
kvantines tavo mintys :))))
Paprasyk, kad kas garsiai paciam perskaitytu posta, nuo kurio prasidejo diskusija: news:gqvasq$658$1@trimpas.omnitel.net...  nepatingek prasau. O paskui pamastyk-kaip susijes mano posto klausimas su tamstos minima vakuumo fizika ir pilieciu , pavarde Hogbenas? Itariu, kad isties daug klasiu baigei. Gal netgi kai kuriose po du metus sedejai? Idan daugiau susidarytu :) Kuo  daugiau susidaro-tuo smagiau jautiesi, pries baigusius tik tris klases