Tema: Re: Magnetiniai varikliai-ka manot?
Autorius: Gintas
Data: 2009-04-02 00:29:42
linksma? ner blogai, taciau kazin ar supratai

noreta pasakyt, kad energija tarsi galima gauti is niekur. Kad tai sudetinga-niekas ir nesigincija. Tesinys:

 Neįmanoma priverst kūno atomus nustot svyruoti. Kitais žodžiais iki absoliutaus nulio atšaldyt lyg ir neina. Kita vertus, vakumas kvantinėje mechanikoje yra ne kas kito, kaip žemiausia energijos būsena ir taip pat yra aprašomas harmoninio osciliatoiaus lygtimis. Ką tai reiškia? Tai reiškia, kad vakume yra paslepta energija. Tuštuma turi begalinius energijos lobynus. Kadangi vakuumo sistema nėra aprašoma termodinaminiais sąryšiais, tai nėra termodinaminė sistema, tad, iš ėsmes, termodinaminiams principams energijos gavimas iš vakuumo neprieštarauja. Pirmasis pasiūlęs būdą gaut energiją iš vakuumo buvo Kazimieras, Boro padejėjas. Tam tikslui reik turėt dvi idealiai poliruotas metalinės plokščias plokšteles, juos turi būti pastatytos lygiagrečiai vakuume. Kuomet mes pradėsime jas stumt lygiagrečiai vieną link kitos, nuo tam tikro atstumo mes pastebėsime, kad jos prades traukt vieną kitą su gan žymia jėga. Šį trauką išnyks kuomet atstumas sumažės iki kelių atomų dydžio ir pasijus paviršių nelygumai. Tuo būdu, kadangi atsirado traukos jėga, ji atliko kažkokį darbą, kuri mes galime panaudot.