Tema: Re: Magnetiniai varikliai-ka manot?
Autorius: Gintas
Data: 2009-04-02 23:30:01
vel  mali? Rasiau-irengini man rode veikianti!  Kadangi-as netikintis stebuklais-paklause kokiu papildomu irodimu as is jo noriu. Paklausiau cia-kokiu uzsinoret. Ka man i tai atsakei?Mali bile ka nenuilsdamas :)

P.S  Tv atsidaryt parduotuveje irgi neleidzia, kaip ir masinos paskirstymo velena apziuret. Atsistot ir ziopsoti  i veikianti  ir man leidzia kiek noriu -ale tingiu ilga laika
P.S.S  Tamsta sukurtas bile ka burbuliuoti, uzuot konstruktyvaus ka pasakius.....

Ka dar burbuliuosi? Paskaityk nuo ko diskusija prasidejo! Bent trejeta pirmuju zinuciu.........