Tema: Re: Magnetiniai varikliai-ka manot?
Autorius: Bone Daddy
Data: 2009-04-01 17:14:52
Tikejimas stebuklais eina lygiagreciai su tikejimu Pasauliniu Suokalbiu. (zydai, masonai,
kapitalistai ir t. t.)
Kaip taisykle, Tie Patys zmones pastoviai mato UFO, iesko kazkokiu stebuklingu vandeniu
varomu varikliu, i Zigulio karbiuratoriu kisa visokias medicinines klizmas, i tepala pila
stebuklingus poroshokus, vietoj vaistu geria myzalus (pardon..) gydosi dachtaro Tulchino &
co metodais, kliujina ant visokiu telefoniniu ir internetiniu sukciu.. ir taip daina be
galo.