Tema: Re: Magnetiniai varikliai-ka manot?
Autorius: Gintas
Data: 2009-04-02 14:17:37
Stai todel ir klausiau, kokia salygas reiktu irasyt i sutarti :)))))) Nepamasciau apie tai :))))) Palikt trim paroms paroms tinkamos talpos  savo skaitmenini diktafona, kuris fiksuotu generatoriui budinga uzima? Galu gale galima prie lempos prijungti rele, kuri, atsijungusi pertrauktu kitos reles maitinimo grandine (pastaroji su saviblokavimu) O dar geriau, esant patalpoje tel linijai-palikti ten autoatsakikli su "patalpos pasiklausymo " funkcija. Surenki bet kuriuo momentu koda ir pasiklausai-veikia vis dar ar ne :)