Tema: Re: Magnetiniai varikliai-ka manot?
Autorius: Gintas
Data: 2009-04-01 14:14:54
nesunku apskaiciuot kiek moku. Radija mano sodyboje veikia 8 val per para. Mokesiu puse reikalingos galios kainos! Paimsim radija, nuspresim kiek laiko jinai PRIVALES veikti su tavo deze, kiek suvartos per ta laika el energijos, kiek si energija kainuoja siais laikais pinigu-skeliam per puse, sutariam del garantiju ir gauni pinigus. Sazininga? Nepyksiu netgi jei akumus ikisi :)))))))))))))))