Tema: Re: Magnetiniai varikliai-ka manot?
Autorius: tarum
Data: 2009-04-02 00:04:00

Jėga. Ir šitai leidžia sukurti amžiną variklį ar ne? Nobelis tavo.

Esminiai pataisymai:

* Energijos tvermės dėsnis galioja kvantinėje mechanikoje taip pat.
Energijos iš niekur negausi, jokia kvantinė mechanika to negali padaryti.
* Taip, tuščioje erdvėje egzistuoja pusė fotono. Paimk kad geras ir padaryk
minus pusę fotono ;) (Tam žinoma reikės daug magnetukų ir dėžių, kurių
negalima atidaryti...)

O teiginiai apie energijos diskretumą nieko nestebina, elementari kvantinė
mechanika.