Tema: Re: Magnetiniai varikliai-ka manot?
Autorius: Gintas
Data: 2009-04-01 23:58:26
juokinga kiek. Pasikartosiu-man nesvarbu-priestarauja tvermes desniams ar ne, sukonstruoja  Pilypas is Balbieriskio ar mokslininkas is NASA, yra tu stebuklu ar ne. Jei man pastato deze tvarte ir pasako, kad prie jos prijungta lempute svies metus laiko-ko man daugiau reikia? Lai ta deze  naudoja praskrendanciu uodu energija ar sudo kvapa vercia i elektra. Koks man skirtumas gerbiamieji? duoda isbandyti! Nepraso pinigu , kol neistikinu , kad taip ir yra. NA KO DAR REIKIA? Atsakyk gudrociau, baiges ta vienuolika klasiu (juk jei tris butum baiges, manytum kad stebuklu buna?), konkreciai. Skaityk paraidziui: ko tau reikia, kad isitikintum, kad tai galima padaryt? (juk diskusija ir pradejau -kokias suformuluoti salygas, noretusi, kad netgi, toks kaip tamsta, baiges daugiau nei tris klases liktu patenkintas )