Tema: Re: Magnetiniai varikliai-ka manot?
Autorius: Gintas
Data: 2009-04-01 16:33:46
Esu. Bet esu skaites ir tai:
gamtoje yra įmanomas energijos gavimas iš niekur. Tai padaryt įgalina kvantinė mechanika. Visi esame girdeję apie harmoninį osciliatorių - spyruoklė su svareliu, švytuoklė ir t.t. Klasikinėje didelių objektų fizikoje energija nėra ribojama, ji gali įgyti bet kokias vertės, bet pradėjus nagrinėt mažų dalelių pasaulį, kvantinį pasaulį susiduriama su dviem keistenybėmis.
Pirma iš jų, tai kad harmoninio osciliatoriaus energija negali įgyt bet kokią vertę, o tik tam tikras griežtai nustatytas. Grubiai tariant kvantiniame pasaulyje švytuoklės greitis nekinta tolydžiai, o šuoliais. Tai vadinama kvantuotu kitimu, diskrečiai. Gyvenimiškai tariant, tai reikštų, kad mes galime keliaut tik kvantuotais greičiais. Arba penki km/h, arba dešimt. Jokių tarpinių verčių.
Antra keistenybė, kad kvantinė švytuoklė niekada nesustoja. Iš klasikinės švytuoklės atėmus visą energiją, ji kabės pusiausvyros padėtyje, o kvantinė tebešvytuos, nors tu ka.
Kitais žodžiais kvantinės švytuoklės energijos išraiška yra E = hw[n+1/2], kur h - Planko konstanta, w - švytuoklės dažnis, o n - energijos lygmuo [kinta nuo nulio - nėra energijos - iki begalybės kas vienetą].

Iš čia išplaukia įdomios išvados. Neįmanoma priverst kūno atomus nustot svyruoti................(Citatos pabaiga)

Tiek to. fleimas prasidejo nuo konkretaus klausimo. Atsakymo nesulaukiau, teks tuo ir baigti