Tema: Re: Magnetiniai varikliai-ka manot?
Autorius: Algimantas
Data: 2009-04-03 00:10:12
Dėl apgavimo - viskas susiveda į ekonomiką, jei perskaitei mano įrašą apie
dolerių gamybos įrenginį.
Dėl testavimo - tas išsisukinėjimas ir parodo kame reikalas. Televizorius
turi daug ženkliukų: CE, gosstandart ir t.t. Pono "išradėjo" įranginys tuos
ženkliukus turi? O tai vienas iš būdų apsisaugot nuo "lochotrono". Reikalauk
pirkimo-pardavimo sutarties, kurioje būtų nurodyta tiesiai šviesiai, jeigu
metų laikotarpyje įrenginys sugenda, ar neveikia pagal technines sąlygas, ar
naudingumo koeficientas mažiau 100%, pinigai grąžinami plius bauda. Bet
abejoju, ar po metų surasi "išradėją", arba jo traktavimas pasikeis. Nu
nebūna nemokamų pietų, jei būna, juos pasiima gudresni (bet ne protingesni)
už mus.

"Gintas" <netikras@adresas.lt> parašė naujienų
pranešime:gr35op$f45$1@trimpas.omnitel.net...