Tema: Re: dokumentiniu filmu ekonomikos tematika
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-12-10 00:46:03

> apie Gruzijos kara jei remsies rusu (arba pro-rusiskais) oficialiaisiais
> source'ais, kaip toki kurini galima butu pavadinti? :) Be to nei tu nei as
> nezinau kaip ten buvo is tikruju. Tai kur tiesa?

Demagogija. Dokumentinis, tai kai rodai, kad kalba Gruzijos ar Rusijos
atstovas ir pateikia savo argumentus ir rodomi kadrai ish ivykio vietos arba
rekonstrukcija. Taciau, jei mes nueiname i turgu, surandame azerbaidzanieti,
liepiam jam pasakoti, kad rusu kareiviai osetijoj isprievartavo jo seima, o
apacioj leidziam titrus "taip kalba ivykiu liudininkas" ir rodom iskarpas
ish vokiskos pornuchos, aiskindami, kad tai galejo nufilmuoti kokios miesto
apsaugos kameros - tai jau ne dokumentika, net jei filmo autoriai mano, kad
taip buvo ir nori paskleisti shia tiesa. Tai jau pseudo-dokumentika. Ir
tokie zeitgeistai neverti net trafiko ju atsiputimui.