Tema: Re: dokumentiniu filmu ekonomikos tematika
Autorius: RaR
Data: 2009-11-29 22:45:33
Patys mokslininkai kaip niekas geriau žino, kad kad visos tiesos yra
laikinos ir daugiau mažiau sąlyginės. Jos teisingos esant tam tikroms
sąlygos ir tam tikram žmonijos žinių lygiui. Kaip ir tavo tiesos priklauso
nuo tavo žinių lygio ir analitinio mąstymo sugebėjimų.

"Doc" <giedriusc_aciunereikia_@gmail.com> wrote in message
Jei yra sinergistinis efektas, tai bus objektyvi netiesa jei sakysi, kad jo
nėra. Su skylančiu akmeniu bei kvantine fizika lygiai tas pats.

Taigi, jei manyti, kad tiesa yra subjektyvi, t.y. priklauso nuo subjekto,
negalėtų egzistuoti joks mokslas, taip pat bet kokia diskusija būtų
beprasmė, nes jei nėra tiesos, tai ko tada diskusijoje ieškoti?

--
Doc