Tema: Re: dokumentiniu filmu ekonomikos tematika
Autorius: RaR
Data: 2009-11-30 13:12:10
Filosofija šiais laikais irgi kvailokas užsiėmimas. Filosofija nuo pat pradžių buvo suprantama kaip empirinis gamtos tyrimas. Dar ir XVII a. pabaigoje Niutonas savo stebėjimais ir formulėmis pagrįstą mechanikos pagrindų veikalą pavadino "Gamtos filosofijos pagrindai". Vystantis eksperimentiniams mokslams, juose atsirado savų teoretikų, apibendrinančių naujus duomenis. Tie, kurie nenori gilintis į konkrečią gamtos mokslų sritį, o remtis iš esmės Platono ir Aristotelio laikais sukauptomis žiniomis, pasivadino filosofais, ir toliau nagrinėja problemas a la "kas pirmiau - idėja ar materija", iš esmės nė kiek nepasistumdami į priekį.