Tema: Re: dokumentiniu filmu ekonomikos tematika
Autorius: abc
Data: 2009-12-09 02:12:09
As neklausiau kodel, as klausiau kur? Ar tai tik tamstos galvoje toks
apibrezmas? Nes man noretusi nusiusti toki teisini dokumenta pvz delfio
redaktoriams ir prigasdinti: ''neskelbkit netiesos!'' :)

Paimkime kita pvz: kaip atpazinti fantastini straipsni CNN nuo dokumentinio
straipsnio CNN, jei jie skelbiami per ta pati saltini?

Ar Mickevicius yra Mickevicius ar Mickiewiczius? Kieno istorijos knygos
skleidzia tikraja tiesa: lenku ar lietuviu?

suformuluota, kad negali patiekti netiesos?