Tema: Re: dokumentiniu filmu ekonomikos tematika
Autorius: netavoreikalas
Data: 2009-11-29 21:29:16
nereikia taip sau imti ir vaikiskai isivaizduoti kad tavo pinigai
einamojoj saskaitoj yra taip sau visiems dalinami kaip paskolos. Kaip
paskolos yra dalinami indeliai, ty tie pinigai kurie nera einamosiose
saskaitose ir leidziami ta pacia diena, taip kad tas pasakojimas apie
10% rezerva ir ta 100lt padauginima iki berods 10 ar kiek tai kartu yra
siokia tokia pasaka. gal isivaizduoji kokia butu infliacija turint
sitokia pinigu pasiula?