Tema: Re: dokumentiniu filmu ekonomikos tematika
Autorius: RaR
Data: 2009-11-29 15:48:13
Aš gi sakiau, kad tai teisinga tik tam tikriems daiktams tam tikrose
sąlygose. Netgi du akmenukus metant ant kitų dviejų akmenukų, vienas iš jų
gali skilti ir gautis penki. Bet pasaulis neapsiriboja vien akmenukais, yra
visokie sinergistiniai ir t.t. efektai. O jei pažvelgsi jį biologiją,
chemiją, o tuo labiau į kvantinę mechaniką ar reliatyvistinę fiziką...

"Doc" <giedriusc_aciunereikia_@gmail.com> wrote in message
Jei šalia dviejų realių akmenų padėsi du kitus realius akmenis, akmenų
objektyviai nebus 4 (koks žodis, t.y. konceptas, vartojamas realybei
"keturi" apibrėžti esmės nekeičia)? T.y. jei aš sakysiu, kad akmenų 3, būsiu
teisus lygiai kaip ir tu sakydamas, kad akmenų 4?

--
Doc