Tema: Re: dokumentiniu filmu ekonomikos tematika
Autorius: Darka
Data: 2009-12-10 00:03:18
Na tiesa labai salyginis dalykas. Kartais sunku nustatyti tai tiesa, ar ne.
Taciau gali daryti prielaida, kad tiesa ar netiesa. Pvz rasydamas koki
straipsni remiesi kitais source'ais. Negali 100% pasakyt ar tai tiesa,
nebent gali pats tikrinti. Taciau, jei remiesi visu gerbiamu ir pripazintu
leidiniu ar source'u, nei kokiu pvz www.mokslas.ten.lt tai yra didesne
tikimybe, kad gauni teisinga informacija. Na pvz kuriant dokumenti filma
apie Gruzijos kara jei remsies rusu (arba pro-rusiskais) oficialiaisiais
source'ais, kaip toki kurini galima butu pavadinti? :) Be to nei tu nei as
nezinau kaip ten buvo is tikruju. Tai kur tiesa?