Tema: Re: dokumentiniu filmu ekonomikos tematika
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-12-09 09:32:28

"abc" <stogas.raudonas@cerpemis.dengtas> parašė naujienų
news:hfmq0p$8nc$1@trimpas.omnitel.net...
> As neklausiau kodel, as klausiau kur? Ar tai tik tamstos galvoje toks
> apibrezmas? Nes man noretusi nusiusti toki teisini dokumenta pvz delfio
> redaktoriams ir prigasdinti: ''neskelbkit netiesos!'' :)

Abejoju, kad egzistuoja teisinis apibrezimas. Taciau man ir be to savaime
aisku, kad dokumentiniame filme turi buti naudojami patikrinti duomenys ir
jie pateikiami ju neiskraipant ir nepritempinejant iki sau naudingu tiesu.
IMHO terminui "dokumentinis filmas" beveik sinonimas "mokslinis filmas". Su
forma autorius tegul zaidzia - cia jaumenine dalis. Neprivalo faktus
patiekineti sausai kaip enciklopedijoje.