Tema: Re: verslo pradzia atidedama
Autorius: Eimis
Data: 2009-10-26 13:38:47
"RaR" <RaR@lt.lt> wrote in message news:hc3k19$ntt$1@trimpas.omnitel.net...
> Privacios armijos tai aisku kad nenaujiena. Tik visa esme tame, kas jas
> samdo ir kas uz jas moka.

Paprastai privačios armijos koncepcija reikalauja jos panaudojimo. Nes kam
ta armija, jei ji bent savęs neišlaiko. Ir aš neturiu omenyje gynimosi
teisės ir pareigos. Turiu omenyje aktyvius arba maskuotus aktyvius kaip
pasyvius karinius veiksmus, siekiant naudos. Tikrai ji be darbo nestovės,
jei bus privačiu aspektu kuriama, čia kaip ir ginklas, pasak patarlės, bent
kartą per metus turi iššauti.

Turbut, siuo atveju vis tiek butu reikalingas kazkoks prievartinis lesu
surinkimas. Jei galima isivaizduoti kad nesusimokejusiam uz infrastruktura
gali uzdeti didele bauda, pagavus ja naudojantis, taip pat gali
nesusimokejusiam netiekti sveikatos apsaugos, svietimo ar netgi teisesaugos
paslaugu

> tai sunku isivaizduoti kaip nesusimokejusiam netiekti krasto apsaugos
> paslaugos , tuo labiau, kad per jo gyvenima karinis konfliktas gali ir
> neivykti.

Tiesiog panaikinti reguliariają armiją, kaipo tokią, formuojant taikos
palaikymo pajėgas ir nerinkti armijos mokesčio/prievolės. Nes armija, jei
atmesti jai primetamas humanitarines funkcijas (ala nelaimių likvidavimo
pagalba), tai principinai šiuolaikinei valstybei, su gera perspektyva,
nereikalinga. Čia be abejo tuo atveju, jei kaimynai - normalūs. O tada
valstybė, interesų bloko pagrindu, kuria taikos palaikymo pajėgas, kurios
pagrindinis tikslas - nusiginklavimas, ir neleidimas įsižiebti konfliktui.
Visa kita - elementarus vokiškas pavyzdys, kada pralaimėjus pasaulinį karą
laimimas ekonominis. Po truputį plečiama buferinė zona, ir "priešų" darosi
vis mažiau, tuo labiau,  kad iš principo realiai yra tik interesai. Be abejo
visa šitai, ką parašiau - optimistinis scenarijus.

O už taikos palaikymo pajėgas apmokėti tuo pačiu principu, kaip ir už
policijos, tik aukštesnės instancijos požiūriu. Nes visai normalu būtų, jei
nuo mano sumokamų mokesčių būtų įrašyta, kad yra tarkime 4% mokesčių
(agreguotų, sumos) eina šventos ramybės palaikymui. Zo - prireikia policijos
paslaugų, kartu patikrinama, ar susimokėta ir nacionaliniu/transnacionaliniu
mąstu, nevien savivaldos/seniūnijos ir paprašoma susimokėt, jei ne.