Tema: Re: verslo pradzia atidedama
Autorius: Ozas
Data: 2009-10-22 15:55:02
 aha, imam ir patikim del pavedimu i saskaitas. va fotika pirkau ish kolegos
pavedimu - ir ka? jam reikes nuo mokeshiu moketi? nejuokink.

Ir nera ko zhliumbti. Dirbti reikia. Steigi UAB. apsiformini kaip
direktorius 0.25 etato, mininaliu tarifu. mokeschiai *(sodra +GPM) bus ~
80..90 lt/men eiles. gal galima ir dar mazhiau.

toliau lieka tik buhalterijos tvarkymas. jei pats sugebesi, ishlaidos 0. O
sumoketi pelno mokesti, kai prie mazhu apyvartu galima viska nurashyti i
sanaudas, nera jokiu problemu, jei to pelno bus ten popierinio...

--
Ozas

850 T5 '94
MB C 2.2 CDI '98