Tema: Re: verslo pradzia atidedama
Autorius: RaR
Data: 2009-10-23 16:55:17
Na, tikrai yra mažesnių stavkių. Pvz. http://www.cimbanque.com/ :1st minimum
deposit : 5'000 EUR / 5'000 USD / 5'000 CHF. Ir čia praktiškai pirmas
bankas, kuriuo pasidomėjau. Ir nesuprantu kokia prasmė visems bankams
užsikelti tų pradinių įnašų dydį - juk taip susiaurinti klientų ratą.
O dėl to nesugebėjimo kontroliuoti, tai aš irgi manau, kad gerai. Tokiu būdų
valdžios finansai turėtų tapti skaidresni , ji galėtų rinkti tik mokesčius
už kokias nors paslaugas ir sukurti sistemą, kad žmonės būtų patys
suinteresuoti susimokėti. Tokie pinigų judėjimo apmokestinimai, kaip kad
PVM, iš kurio Lietuvoje surenkama didžioji biudžeto dalis, iš esmės yra
reketas. JAV jo iki šiol nebuvo ir vyriausybės išsivertė.